مقاله ارائه نقشه استراتژی برای موسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک DEMATEL


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه نقشه استراتژی برای موسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک DEMATEL دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه نقشه استراتژی برای موسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک DEMATEL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه نقشه استراتژی برای موسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک DEMATEL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه نقشه استراتژی برای موسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک DEMATEL :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
عملکرد هرسازمانی در گرو نگرش و برنامه های استراتژیک آن می باشد. در حیطه نظام بانکی نیز مدیریت ، با اتکا به راهبردهای استراتژیک ، بهتر می تواند منابع محدود را به بخش های بحرانی اختصاص دهد. لذا ارائه یک نقشه استراتژی، مسیر شفافی را برای کمک به مدیریت تبیین خواهد کرد. هدف این پژوهش ارائه یک نقشه استراتژی برای مؤسسات بانکی با استفاده از شاخص های کلیدی عملکرد کارت امتیازی متوازن می باشد. دراین تحقیق ابتدا مهم ترین شاخص های کلیدی عملکرد بانکی در چارچوب ابعاد چهارگانه کارت امتیازی متوازن(مالی، مشتری ،فرآیندهای کسب وکار درونی،یادگیری ورشد) از ادبیات مربوطه استخراج شده و با نظرخواهی از خبرگان غربالگری خواهد شد و سپس با استفاده از تکنیک دیماتل که یک ابزار تحلیلی چند معیاره است، روابط علّی بین شاخص های کلیدی جهت شناسایی عوامل بحرانی، مرکزی وتأثیر گذار(علّی) مشخص گردید و در نهایت نقشه استراتژی به همراه ارتباطات منطقی که بین شاخص ها وجود دارد ،ترسیم شده است. برطبق نقشه استراتژی که با هدف بهبود عملکرد مؤسسات بانکی در این تحقیق بدست آمد؛علّی ترین و بحرانی ترین شاخص ها شناسایی شدند و بر اساس آن ها می توان نقشه استراتژی مناسب تری را طراحی نمود. منظر مشتری به عنوان بحرانی ترین شاخص و منظر رشد و یادگیری به عنوان علی ترین شاخص شناسایی شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.