مقاله بررسی همبستگی بین سلامت سازمانی و رضایت مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی همبستگی بین سلامت سازمانی و رضایت مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی همبستگی بین سلامت سازمانی و رضایت مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی همبستگی بین سلامت سازمانی و رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی همبستگی بین سلامت سازمانی و رضایت مشتری :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
مقاله حاضر به بررسی همبستگی بین سلامت سازمانی و رضایت مشتری در شرکتهای تابعه و وابسته به وزرات نیرو در شهر کرمان می پردازد. جامعه آماری تحقیق حاضر شمال ۲ گروه است که گروه اول کلیه کارکنان شرکتهای تابعه و وابسته به وزرات نیرو در شهر کرمان می باشند و گروه دوم مراجعین به شرکتهای مذکور می باشند . با استفاده از روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم جامعه و با استفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۳۱۸ نفر برای کارکنان شرکتهای تابعه و وابسته به وزارت نیرو در شهر کرمان ، تعیین شده است و برای گروه دوم چون تعداد نامحدود بود ، ۲۱۰ نفر انتخاب شده بطوریکه از هر شرکت ۳۰ ارباب رجوع انتخاب گردید . برای بررسی فرضیات از آزمون همبستگی پیرسون و اسپیرمن استفاده شد. به علاوه برای بررسی نوع رابطه از رگرسیون به روش گام به گام (Stepwise) استفاده شد. قبل از اجرای رگرسیون نرمال بودن متغیر ملاک توسط آزمون کولموگوروف- اسمیرنوف یک نمونهای استفاده شده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.