مقاله مدل نوآوری شرکت های کوچک و متوسط بر اساس گرایش یادگیری و بازارگرایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل نوآوری شرکت های کوچک و متوسط بر اساس گرایش یادگیری و بازارگرایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل نوآوری شرکت های کوچک و متوسط بر اساس گرایش یادگیری و بازارگرایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل نوآوری شرکت های کوچک و متوسط بر اساس گرایش یادگیری و بازارگرایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل نوآوری شرکت های کوچک و متوسط بر اساس گرایش یادگیری و بازارگرایی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با توجه به شدت رقابت در بازار های جهانی، سرعت جهانی شدن و رشد سریع فن آوری در سال های اخیر، نوآوری به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای شرکت ها قلمداد می شود، لذا سازمان های تجاری نه تنها باید به منظور دستیابی به موفقیت در بازار و پایداری مزیت رقابتی، به دنبال کشف فرصت های جدید باشند، بلکه بایستی توسعه محصولات و بازارها را در کانون توجه خود قرار دهند. در سال های اخیر شاهد توجه زیاد پژوهشگران به حوزه های بازارگرایی، گرایش کارآفرینانه و نوآوری هستیم. هدف از این مطالعه تجزیه و تحلیل روابط متقابل بین گرایش یادگیری، بازارگرایی و نوآوری است. اثرات نحوه عملکرد کسب و کار بر بازارگرایی و نوآوری نیز مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان می دهد که عملکرد سازمان بر نوآوری و همچنین گرایش یادگیری بر نوآوری و به دنبال آن بازارگرایی بر گرایش یادگیری سازمان، اثر مثبت می گذارند، گرایش یادگیری واسطه رابطه بین بازارگرایی و نوآوری است. این مطالعه تأثیر مشترک بازارگرایی و گرایش یادگیری بر نوآوری را نشان می دهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.