مقاله نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی GIS وانبارداده DATAMINING در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی BCRM :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
موفقیت بانک ها در بازار رقابتی امروزی بستگی به رویکرد مدیریت داده ها و مدیریت ارتباط با مشتری دارد. بانک ها،» مکان « دنیای اطلاعات مربوط به مشتریان را مدیریت می کنند. لذا بانک ها می توانند با اضافه کردن یک مولفه به نامبه پایگاه داده خود، مزایای بی شماری را در بسیاری از زمینه ها کسب کنند و برنامه ریزی در ترکیب با مدلسازیجغرافیایی مزایای ملموسی را برای بانک ها در پی خواهد داشت.ارزشمندی فناوری اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتجغرافیایی در کسب و کارها و صنعت بازاریا بی بانکها هیچگاه بیشتر و چشمگیرتر از امروز نبوده است . بانکها بطور یکسان میتوانند سیستم های اطلاعات جغرافیایی را به عنوان یک ابزارتحلیل ضروری و اجتناب ناپذیر در انتخابهایمختلف، تحلیل مناطق بازاری، مدیریت مناطق فروش خدمات، نمایش و به تصویر کشیدن مشتریان، مسیریابی فروشو خدمات و نیز تدوین استراتژیهای تجاری بدانند و از آن استفاده کنند . روش تحقیق حاضر توصیفی کتابخانه ای واسنادی است وازمطالعه وبررسی نمونه های داخلی وخارجی مرتبط باموضوع اطلاعات مورد نیاز تامین گردیده است. دراین مقاله ارکان یک سیستم خدمات مشتریان برمبنای سیستم اطلاعات جغرافیایی، ) Geographic Information Systems ( یا GIS که یک سیستم کامپیوتری برای مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی با قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه وتحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی )مکانی( و تشکیل یک انبار داده همگون براساس این اطلاعات را دارد بررسی و داده ها در یک ) GIS ( بر اساس موقعیتشان نشان داده می شود و معرفی می گردد . درمرحله اول عملکرد موفق سیستمهای اطلاعات جغرافیایی درهدایت و مدیریت فعالیتهای سازماندهی شدهتبلیغی هدفدارمدیریت ارتباط با مشتری ، نظارت بر عملکرد شعب، مکان یابی شعب/ خودپردازهای جدید، مدیریت دارایی های بانک، نظارت مستمر بر وضعیت پول نقد دستگاه خودپرداز و مدیریت ناوگان پول رسانی به تفصیل مدلمیگرددو در مرحله بعد به عنوان یک ابزار یکپارچه سازی بررسی میشود . این مدل در نهایت منجر به ایجاد یک هسته یکپارچه کننده اجزاء گوناگون چهار p مختلط بازاریابی و ایجاد قدرت تصمیم گیری استراتژیک بازاریابی در مدیریت ارتباط با مشتری میشود در پایان مقاله نیز به نقش GIS در بازاریابی الکترونیکی و در بازاریابی مستقیم اشارهمیشود و میزان توانمندی یک سیستم ارتباط با مشتری مبتنی بر سیستم های اطلاعات جغرافیایی گرداوری شده در یک انبار داده ،در پاسخگویی به کلیه سناریوهای CRM بررسی و تحلیل میشود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.