مقاله شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
در حال حاضر برای بانک هایی که مشتری مداری به عنوان یک ضرورت شناخته شده است، دانستن این نکته که چه عواملی برای مشتریان شان در حوزه بانکداری الکترونیک اهمیت دارد، از جمله مواردی است که باید پیش از هر زماندیگر به آن پرداخته شود. از این رو، در این پژوهش )که مورد حمایت مالی توسط بانک سپه قرار گرفته است( نیز شناسایی مدل مشتری مداری در حوزه اینترنت بانک سپه به عنوان هدف اصلی در نظر گرفته شده است. در این پژوهش، پس از بررسی مطالعات پیشین، ۳۱ عامل موثر شناسایی شد و پس از مصاحبه با خبرگان بانک در حوزه بانکداری الکترونیک به ۳۳ عامل تعدیل یافت و پرسشنامه ای خودساخته تدوین شد. این پرسشنامه در میان ۰۴۴ نفر از مشتریان اینترنت بانک سپه توزیع و ۱۸۱ عدد از آنها معتبر شناخته شدند. داده های بدست آمده به کمک دو نرم افزارSPSS و LISLER مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و با کمک مدل معادله های ساختاری، مدل مشتری مداری در حوزه بانکداری الکترونیک )اینترنت بانک( برای بانک سپه شناسایی و تبیین شد و عوامل موثر طبق اولویت بندی از سوی مشتریان به ترتیب شامل سرعت، امنیت، سهولت در استفاده، اعتماد، محتوای اطلاعاتی، به روزرسانی، پشتیبانی از خدمات، سودمندی، دسترسی، تصویر ذهنی از بانک و طراحی وب سایت شناسایی شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.