مقاله تعیین کیفیت بالای زندگی کاری جهت ایجاد نظام نگهداشت منابع انسانی در مدریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم سال تحصیلی ۹۲-۹۱


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین کیفیت بالای زندگی کاری جهت ایجاد نظام نگهداشت منابع انسانی در مدریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین کیفیت بالای زندگی کاری جهت ایجاد نظام نگهداشت منابع انسانی در مدریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم سال تحصیلی ۹۲-۹۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین کیفیت بالای زندگی کاری جهت ایجاد نظام نگهداشت منابع انسانی در مدریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم سال تحصیلی ۹۲-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین کیفیت بالای زندگی کاری جهت ایجاد نظام نگهداشت منابع انسانی در مدریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم سال تحصیلی ۹۲-۹۱ :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش تعیین کیفیت زندگی کاری جهت ایجاد نظام نگهداشت منابع انسانی در راستای ارتقا میزان رضایت و بهبود بخشی میزان بهره وری کارکنان در مدریت آموزش . پرورش شهرستان دیلم می باشد.برای تحقق این هدف از میان کارکنان اعم از اداری ،آموزشی،خدماتی شامل مرد و زن که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به خدمت بودند تعداد ۸۵ نفر بعنوان نمونه در دسترس انتخاب شدند.ابزار مورد استفاده در این پژوهش ،پرسشنامه تعیین کیفیت زندگی کاری(QWL) که پایایی و رواییی پرسشنامه از طریق آلفای کرانباخ تعیین گردید.P= 0/000<%5 داده های بدست امده با استفاده از روش آماری ضریب همبستگی اسپرمن در سطح معنی دار P = 0/000 بیانگر نتایج زیر می باشد: ارتباط ۵ مولفه با کیفیت بالای زندگی کاری سنجیده شد که در نهایت به ترتیب ارزش دهی؛شاخص حقوق و پاداش r= 0/889 ؛شاخص عوامل تندرستیr = 0/859 ؛شاخص عوامل تقویت کننده روح وروان r = 0/857 شاخص امنیت و رشد r = 0/844 ؛شاخص کارگروهی و تشریک مساعی r = 0/820 با کیفیت بالای زندگی رابطه معناداری داشته اند(+۱>r<1-) طبق یافته های بدست امده،کارکنان داشتن حقوق و پاداش را در رده ی اول اهمیت،شاخص عوامل تندرستی در درجه دوم اهمیت،شاخص عوامل تقویت کننده روح و روان در درجه سوم اهمیت،شاخص امنیت و رشد را درجه دوم اهمیت،شاخص عوامل تقویت کننده روح و روان در درجه سوم اهمیت،شاخص امنیت و رشد را در درجه چهارم اهمیت و شاخص کار گروهی و تشریک مساعی را در درجه پنجم اهمیت ارزش گذاری نمودند.با توجه به شریط محیطی و فرهنگی و تورم بازار کالا که بر تعیین کیفیت بالای زندگی کاری تاثیر گذار بوده،لذا چنانچه مدیریت آموزش و پرورش در پی بالا بودن میزان رضایت و میزان بهره وری و بهبود عملکرد کارکنان خود می باشد می بایست به اولویت بندی کارکنان توجه ویژه ای بنماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.