مقاله عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تیلور و تاد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تیلور و تاد دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تیلور و تاد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تیلور و تاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی با استفاده از مدل تیلور و تاد :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات، روشهای سنتی و قدیمی ارائه خدمات بانکی زیر سؤال رفته و ضرورت بازبینی و طرحریزی مجدد فرایندهای کاری و همچنین استفاده از فناوریهای جدید نظیر شبکه اینترنت در صنعتبانکداری بیش از پیش احساس میشود. در دهههای اخیر به تناسب پیشرفت فناوری اطلاعات، الگوها و مدلهای متعددی در حوزه پذیرش فناوری پدید آمده است. مدل تئوری تجزیه شده رفتار برنامهریزی شده تیلور و تاد، مزیتهایینسبت به مدلهای قبلی دارد . این مدل که روابط بین عقاید، نگرشها و مقاصد را با سادگی و وضوح بیشتری منتقل می- کند، قابلیت استفاده در موقعیتهای گوناگون را داراست و به شرایط مدیریتی مرتبط است. هدف از این تحقیق بررسیعوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در بین مشتریان شعب بانک ملی حوزه ۸ استان آذربایجان شرقی است. درتحقیق حاضر جهت گردآوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است و داده های جمع آوری شده با نرم افزار SPSS تحلیل شدهاند. نتایج این مطالعه نشان داد که عوامل نگرش و کنترلهای رفتاری درک شده بر قصد استفاده ازبانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانکی تاٌثیر دارد ولی هنجارهای ذهنی بر قصد استفاده از بانکداری اینترنتی در بین مشتریان بانکی تأثیر ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.