مقاله عوامل موثر بر تجارب نوآوری در بانک های پیشگام کشور در حوزه ی بانکداری الکترونیک


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل موثر بر تجارب نوآوری در بانک های پیشگام کشور در حوزه ی بانکداری الکترونیک دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل موثر بر تجارب نوآوری در بانک های پیشگام کشور در حوزه ی بانکداری الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر تجارب نوآوری در بانک های پیشگام کشور در حوزه ی بانکداری الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر تجارب نوآوری در بانک های پیشگام کشور در حوزه ی بانکداری الکترونیک :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
اطلاع از راهکارهای نوآوری در عرصه ی بانکداری الکترونیک، با توجه به گسترش نسبتا سریع آن در جهان و ایران، نقش آن در بهبود و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات بانکی در کشور، به ویژه ظرفیت بالای این فناوری برای نوآوری و بهره وری، که شواهد بارز آن در عملکرد بانکهای پیشگام کشور مشهود است؛ میتواند بیانگر ضرورت و اهمیت این تحقیق باشد. از آنجا که گردآوری و ثبت تجارب بانکهای موفق کشور در این حوزه ، میتواند امکان انتقال و تسهیم این دانش بومی به سایر بانکهای کشور را در زمان حال و آینده فراهم نماید؛ هدف از تحقیق حاضر شناسایی عوامل موثر بر تجارب نوآوریهای انجام شده در بانکهای پیشگام کشور )شامل بانکهای پاسارگاد، تجارت، توسعه صادرات، سپه، صادرات، کشاورزی، مسکن و ملت( در حوزه ی بانکداری الکترونیک است. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات تحقیق، مصاحبههای عمیق با مدیران ارشد فناوری اطلاعات این بانکها ، و تکنیک اصلی تحلیل این اطلاعات، تحلیل محتوا میباشد. نمونه ی موردبررسی به روش نمونه گیری هدفمند و براساس شواهد موجود از اقدامات کارآفرینانه بانکهای برگزیده، طی پنج سال گذشته انتخاب شدند. چارچوب مفهومی تحقیق، محقق ساخته و برگرفته از معتبرترین مدلهای به کاررفته در این حوزه )جونز، ۵۰۰۲ ؛ جوآنا و شیپِرز، ۵۰۱۵ ؛ هورنزبای و همکاران، ۱۹۹۱ ( است. نتایج تحقیق نشان داد که شماری از عوامل فردی )مانند توفیق طلبی، نتیجه گرایی، سختکوشی( عوامل سازمانی )مانند حمایت مدیریت، ساختار سازمانی حامی، آزادی عمل( و نیز عوامل محیطی )شامل: تحریمها، افزایش انتظارات مشتریان، سیاستهای ابلاغی دولت(؛ از مهمترین عوامل موثر بر نوآوری در حوزه ی بانکداری الکترونیک در بانکهای مورد بررسی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.