مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
از آن جایی که رشد سریع اینترنت و تکنولوژی مرتبط با آن فرصت های بازار یابی را افزایش داده و ارتباط بین مشتریان و سازمان ها را دگرگون کرده و تغییر شکل داده ، مدیریت ارتباط با مشتری از اطلاعات ، فرآیند ها ،تکنولوژی و افراد برای مدیریت این ارتباط کمک می گیرد . داده کاوی نیز یک ابزار رایج تحلیل و استخراج اطلاعات از بین حجم زیادی از داده هاست که از طریق آن می توان بدون دخالت کاربران الگوهای مفیدی را برای اطلاعاتپنهان بدست آورد. در نتیجه بکارگیری آن در CRM نقش مهمی در بالا بردن سطح و کارایی این نوع مدیریت خواهد داشت . این مقاله که از نوع توصیفی می باشد، ضمن بررسی لزوم مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها، بطور خاص به یکی از کاربردهای داده کاوی در صنعت بانکداری یعنی امتیاز دهی و برآورد اعتبار مشتریان بانک پرداخته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.