مقاله نظام بانکی و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای دستیابی بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک به کلاس جهانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نظام بانکی و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای دستیابی بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک به کلاس جهانی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نظام بانکی و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای دستیابی بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک به کلاس جهانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظام بانکی و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای دستیابی بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک به کلاس جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نظام بانکی و استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای دستیابی بنگاههای اقتصادی بزرگ و کوچک به کلاس جهانی :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
امروزه در نظام بانکداری استفاده از فنآوری های نوین به شکل وسیعی جهت اجرای استراتژیهای مدیریت ارتباط با مشتری که به e-CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شکل الکترونیکی شناخته می شود به خدمتگرفته شده است. این فناوری به لحاظ کاربردهای وسیعی که در مدیریت ارتباط با مشتریان دارد اهمیت آن را برای شرکت های نرم افزاری به لحاظ تولید محصولات نرم افزاری دوچندان می نماید و می تواند نقش بسیارموثری در اجرای استراتژیهای جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود وهمچنین گسترش خدمات جدید به مشتریان بانکی داشته باشد. هدف از این پژوهش یافتن شاخص های موثر مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریانبرای استفاده در نظام بانکی به شکل عام می باشد که نهایتا منجر به ارائه اجزای e-CRM و اولویت بندی آنها درقالب مدل ،جهت طراحی نرم افزارهای لازم خواهد شد. نمونه آماری این تحقیق شامل ۳۵ نفر از مدیران وکارشناسان بانکی می باشد، و روش انجام تحقیق بدلیل محدود بودن کارشناسان مورد نظر و همچنین جهت بررسی نظر صاحب نظران واستفاده ازنظرات آنها در تدوین مدل مورد نظر, روش دلفی انتخاب شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.