مقاله تاثیرپذیرش بانکداری الکترونیکی وارزش ادراکی بررضایت مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیرپذیرش بانکداری الکترونیکی وارزش ادراکی بررضایت مشتریان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیرپذیرش بانکداری الکترونیکی وارزش ادراکی بررضایت مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیرپذیرش بانکداری الکترونیکی وارزش ادراکی بررضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیرپذیرش بانکداری الکترونیکی وارزش ادراکی بررضایت مشتریان :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
بانکداری الکترونیکی به عنوان جز تفکیک ناپذیرتجارت الکترونیک موجب گسترش کانالهای الکترونیکی درتبادلات مالی شده است به علت وجود کانالهای الکترونیکی متنوع دربانکهای مختلف مشتریان بانکها به راحتی به سمت رقبا کشیده میشوند لذا صرفا الکترونیکی شدن خدمات جهت دستیابی به موفقیت کافی نیست بانکها باید به دنبال افزایش رضایت مشتریان خود باشد دراین مقاله یک مدل مفهومی ازعوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی و ارزش ادراکی مشتریان به عنوان پیش نیازهای رضایت مشتری مطرح میشود جهت بررسی روابط بین متغیرهای مدل مفهومی پرسشنامه ای درمیان مشتریا ن بانک مسکن شهرستان میانه بصورت تصادفی توزیع شد داده های حاصل باتکنیک تحلیل مسیرومدل سازی معادلات ساختاری موردتجزیه وتحلیل قرارگرفتند نتایج حاصل نشان میدهد ارزش کارکردی مهمترنی عامل تاثیر گذار بررضایت مشتریان می باشد ازطرفی نیز ازبین عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی عامل مفید بودن و صرفه جویی درهزینه ها دارای بیشترین میزان تاثیربرارزش کارکردی می باشند درکل مشتریان با آن دسته ازخدمات احساس رضایت می کنند که برایشان صرفه جویی درهزینه زمانی و پولی و نیزسودمندی درک شده بواسطه استفاده ازاین خدمات رابه همراه داشته باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.