مقاله رفتارهای اخلاقی مثبت کارکنان و رضایتمندی مشتری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رفتارهای اخلاقی مثبت کارکنان و رضایتمندی مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رفتارهای اخلاقی مثبت کارکنان و رضایتمندی مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رفتارهای اخلاقی مثبت کارکنان و رضایتمندی مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رفتارهای اخلاقی مثبت کارکنان و رضایتمندی مشتری :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
اخلاق یک ضرورت و لازمه یک جامعه سالم است،رفتارهای اخلاقی مثبت در سازمانها از دیرباز مورد توجه بوده به طوریکه در کنار پشتکار و تلاش،رعایت اصول اخلاقی و انسانی نیز از ضروریات می باشند.لذا رفتارهای اخلاقی مثبت در سازمانها می تواند نقش مهمی را در رضایتمندی مشتری ایفا کند و رضایتمندی نیز مزایا یی رابرای سازمان بدنبال دارد.بنابراین تقویت عوامل موثر بر رفتارهای اخلاقی مثببت کارکنان نظیر(رفتارمدیر-اهداف و راهبردها-متغییرهای جمعیت شناسی-ارزش ها-مرکز کنترل-سیستم پاداش و تنبیه-ترکخدمت-ایجاد مرکز اخلاقیات-جواخلاقی سازمانی-منشور اخلاقیات در سازمان-آموزش اخلاقیات در سازمان-کنترل-ایجاد فرهنگ اخلاقی مناسب-طراحی ساختار مناسب در سازمان) می تواند میزان رضایتمندی مشتری را افزایش دهد.در واقع میتوان گفت که با توجه به توقعات و انتظارات روز افزون و به حق مشتریان،سازمانها به سختی مشتریان جدید به دست می آورند و آنها را حفظ می کنند لذا بر اساس رقابت ایجاد شده،سازمانها و شرکتها باید راه های مناسبی را برای جذب مشتری و نگهداری آن جستجو نمایند،چرا که حفظ مشتریان برای موفقیت تجارت و بقای سازمانها حیاتی است و این امر میسر نخواهد شد مگر با اندازه گیری میزان رضایت مشتریان و پایش مستمر ان.در چنین شرایطی رضایتمندی و به طبع آن وفاداری مشتریان برای حفظ سودآوری سازمان امری بسیار ضروری است و شایان ذکر است که موسسات و سازمانهایی موفق ترند که رضایت مشتریان خود را بیشتر تامین کنند.لدا با توجه به اهمیت رضایتمندی مشتری به شناسایی رفتارهای اخلاقی مثبت و موانع رشد آنها در سازمان پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.