مقاله بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها مطالعه موردی: بانک های تجارت تهران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
تحقیقات اخیر، حاکی از این است که شناخت و اعمال بازاریابی داخلی، موجب تغیرات فراوان و بهبود وضعیت سازمان می شود. چراکه رفتار با مشتریان داخلی)کارکنان( به مانند مشتریان خارجی سازمان، باعث ایجاد انگیزه و ارتقا شایستگی هایشان می شود همچنین به بهبود وضعیت رقابت پذیری سازمان منجر می شود. یکی از اهداف این تحقیق، اثبات این هدف آرمانی است که کارکنان سازمان ها به عنوان نزدیک ترین مشتریان محسوب شوند و هرگونه اقدام به منظور جلبرضایت و ایجاد انگیزه در آن ها منجر به ارتقاء کیفیت خدمات و محصولات در نظر مشتریان خارجی آن سازمان بشود.بنابراین در تحقیق حاضر به بررسی نقش بازاریابی داخلی بر کیفیت درک شده توسط مشتریان بانک ها می پردازیم. این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق، از جمله تحقیقات علی و از شاخه میدانی میباشد. در اینپژوهش، پس از نمونهگیری به روش خوشهای، اطلاعات مورد نیاز از طریق دو پرسشنامه شامل ۶۱ سوال برای کارکنان و ۹ سوال برای مشتریان با طیف ۵ گزینه ای لیکرت، میان ۰۵۳ نفر ازمشتریان و کارکنان بانک تجارت در شهر تهران توزیع شد، که در نهایت ۰۶۳ پرسشنامه قابل استفاده از هر گروه جمع آوری گردید. ضمناً دادههای گردآوری شده با استفاده از تحلیل مدل معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. با پذیرش تمام فرضیات این تحقیق، می توان چنین استنباط کرد که بازاریابی داخلی به صورت غیر مستقیم بر کیفیت درک شده توسط مشتریان تأثیر می گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.