مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
سازمان های کلاس جهانی، نسل جدیدی از سازمان ها هستند که نتیجه تغییر در دنیای کسب و کار امروزی اند. بازارجهانی شامل مجموعه ای از سازمانها شده است که با ملیتهای مختلف برای موفقیت به رقابت در زمینه کیفیت، هزینه کمترو رضایت مشتری میپردازند و موفقیتشان به برنامه ها و استراتژیهای آنها وابسته است که چطور میتوانند توان رقابتی را از سایر رقبای خود بربایند. بانکهای موفق در جهان به عنوان یک نمونه از سازمان های خدماتی نشان داده اند برای حفظفضای رقابتی و ارتقا رقابت پذیری در عرصه بین الملل؛ میتوانند با اتخاذ سیاستهای کیفیتی صحیح؛ برای افزایش رقابتپذیری درسطح جهانی گام بردارند. ازاینرو سازمانهایی که به فعالیت در کلاس جهانی می اندیشند، لازم است که برای مدیریت کیفیت و تکنیکهای جدید مدیریت کیفیت؛ ارزش و اهمیت خاصی قائل شوند.هدف اصلی این مقاله، بررسی نقش مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری برای رسیدن به کلاس جهانی است. برای این منظور از آزمون همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری این تحقیق، بانک های سپه استان آذربایجان شرقی بوده و ابزارجمع آوری اطلاعات شامل مطالعه ادبیات تحقیق، و پرسشنامه است. با استفاده از نتایج بدست آمده از پرسشنامه و تحلیل آماری آنها می توان اظهار نظر کرد که اجرای صحیح مدیریت کیفیت باعث بهبود مستمر و سریع، در خدمات ارائه شده می شود ودر دستیابی سازمان به یک مزیت رقابتی موثر می باشد. در کل میتوان نتیجه گرفت مدیریت کیفیت در صنعت بانکداری، می تواند به عنوان عاملی مهم در رسیدن سازمان به سطح کلاس جهانی مطرح شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.