مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های یادگیری و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تهران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های یادگیری و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تهران دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های یادگیری و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های یادگیری و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت های یادگیری و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور مرکز تهران :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فعالیتهای یادگیری و پژوهشی دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد تهران در طی سال تحصیلی ۱۳۹۱-۱۳۹۰ انجام شده است.جامعه آماری در این پژوهش ۳۷۴ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در ۱۸ رشته علوم و علوم پایه می باشند که بر اساس جدول مورگان و ا استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای ۲۰۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.برای گرداوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است.ابزار تحقیق از لحاظ روایی ظاهری و محتوایی تنظیم و تعیین پایائی پرسشنامه نیز با اجرای آزمایشی آن(Pilot Study) انجام شد که آلفای کرونباخ محاسبه شده برابر با ۰/۸۵۱ بود که نشان دهنده ی پایائی مناسب آن برای گردآوری داده ها بود.تحلیل داده ها با آمار توصیفی و استنباطی و با کمک برنامه نرم افزاری SPSS نسخه ۱۵ انجام شده است.نتایج تحقیق نشان می دهد که بین میزان استفاده از ICT و جنسیت رابطه معنی داری وجود ندارد.علاوه بر این نتایج حاصله نشان می دهد که بین میزان استفاده از ICT با میطان آشنایی و توانایی طبان انگلیسی و توانایی استفاده از کامپیوتر و سن دانشجویان رابطه معنی داری وجود دارد.همچنین یافته های پژوهش نشان می دهد که استفاده از ICT در پیشرفت تحصیلی دانشجویان موثر بوده است.. بین میزان استفاده ارزICT و فعالیتهای پژوهشی دانشجویان رابطه معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.