مقاله تاثیر حضور اجتماعی ادراک شده در وب سایت بر وفاداری: مطالعه ای در حوزه بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر حضور اجتماعی ادراک شده در وب سایت بر وفاداری: مطالعه ای در حوزه بانکداری اینترنتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر حضور اجتماعی ادراک شده در وب سایت بر وفاداری: مطالعه ای در حوزه بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر حضور اجتماعی ادراک شده در وب سایت بر وفاداری: مطالعه ای در حوزه بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر حضور اجتماعی ادراک شده در وب سایت بر وفاداری: مطالعه ای در حوزه بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
حفظ و تداوم رابطه با مشتریان، همواره یکی از مهمترین اهداف و وظایف بانک ها در جهت حفظ بقا و کسب مزیت رقابتی بوده است. اما با ورود اینترنت به عرصه بانکداری، فرآیند بانکداری بطور چشمگیری دگرگون شده است. در بانکداری اینترنتی، وب سایت جایگزین ارتباط چهره به چهره بین مشتری و کارکنان بانک شده است، که در مقایسه با شیوه سنتی بانکداری غیر شخصی تر، ناشناخته تر، خودکارتر و در کل عاری از تعاملات اجتماعی است. این امر موجب می گردد که محیط بانکداری اینترنتی از دید کاربران فاقد ارتباط، گرمای انسانی و جامعه پذیری به نظر برسد. با وجود این چالش های آشکار، چگونگی ایجاد و القای وفاداری در میان مشتریان آنلاین بانک ها (وفاداری الکترونیکی) فرآیندی دشوار و پیچیده است. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی رابطه حضور اجتماعی ادراک شده و وفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی، قابلیت های جدید و راهبردهای مناسب تری را جهت برقراری ارتباط و بهبود تعاملات اجتماعی مشتریان در وب سایت های بانکی و افزایش وفاداری الکترونیکی آنها، ارائه دهیم. روش تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری داده توصیفی-همبستگی بوده، ابزار آن پرسشنامه و جامعه آماری کلیه مشتریان اینترنتی شعب بانک ملی استان کرمانشاه است. جهت بررسی فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری و آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد و نتایج نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین حس ارتباط انسانی، حس گرمای انسانی و حس جامعه پذیری با وفاداری الکترونیکی کاربران بانکداری اینترنتی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.