مقاله برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر با استفاده از تجزیه و تحلیلSOWT و فرآیند سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی صنعت نیشکر در استان مازندران)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر با استفاده از تجزیه و تحلیلSOWT و فرآیند سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی صنعت نیشکر در استان مازندران) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر با استفاده از تجزیه و تحلیلSOWT و فرآیند سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی صنعت نیشکر در استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر با استفاده از تجزیه و تحلیلSOWT و فرآیند سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی صنعت نیشکر در استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر با استفاده از تجزیه و تحلیلSOWT و فرآیند سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی صنعت نیشکر در استان مازندران) :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
در این تحقیق با هدف برنامه ریزی استراتژیک محصول نیشکر استان مازندران، نقاط قوت ، ضعف، تهدیدها و فرصتهای موجود درصنعت نیشکر استان مازندران از طریق مدل SWOT شناسایی و با تحلیل سلسله مراتبی AHP اولویت بندی شده اند. این تحقیق از نظر ماهیت و اهداف از نوع کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی و پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارشناسان و خبرگان در این صنعت می باشند. از بین ۲۴ پرسشنامه توزیع شده ۳ پرسشنامه دارای نرخ ناسازگاری بیشتر از ۰۱ بودند . بنابراین ۲۱ پرسشنامه باقیمانده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سرانجام با استفاده از نرم افزار Team Expert Choice نظرات افراد با یکدیگر تلفیق گردید. پس از ترسیم نمودار درخت سلسله مراتبی SWOT-AHP و انجام مقایسات زوجی شاخص نقاط قوت (s) با وزن نهایی ۰۵۵۱ بیشترین وزن را در بین دیگر شاخص ها داشتند و به ترتیب فرصت ها (o) با وزن ۰۲۶۲ و ضعف ها (w) با وزن ۰۱۳۰ و تهدیدها (T) با وزن ۰۰۵۶ در رتبه های بعدی قرار گرفتند. در بین استراتژی ها، استراتژی SO با وزن ۰۳۰۴ در رتبه اول و استراتژی های WO ،ST، WT در رتبه های بعدی می باشند. بنابراین لازم است استراتژی های تهاجمی بر اساس نتایج به دست آمده در اولویت کار مسئولان و سیاسگذاران در این صنعت قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.