مقاله تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی به واسطهی یادگیری سازمانی مطالعهی موردی: کارکنان بانک ملت در شهر مشهد :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
در سالهای اخیر مجموعه مقالاتی بر بازارگرایی و نقش آن در ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها متمرکز شدهاند،چالش موجود این است که چگونه می توان بازارگرایی را ایجاد و از آن نگهداری نموده و همچنین آن را توسعه داد.بدین منظور این پژوهش به بررسی این نکته می پردازد که یادگیری سازمانی که ابزاری در جهت تبدیل دانش فردی کارکنان به دانش اجتماعی آنان است، میتواند کمک کننده باشد و لذا هدف این پژوهش درک جامع از بازارگرایی درجهت ایجاد و بهبود عملکرد سازمانی میباشد که در جهت استفاده بانکها کاربردی بوده و بر اساس روش گردآوری دادهها، پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی تحلیلی است. دادههای موردنظر از کارکنان بانک ملت در شهر مشهد با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده و ابزار پرسشنامه که روایی و پایایی آن مورد تأیید قرار گرفته شده، جمعآوری شده است و در نهایت دادههای ۸۳۲ پرسشنامه با استفاده از نرم افزار لیزرل که از نوع معادلات ساختاری محسوب میگردد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافتههای حاصل از این پژوهش تأیید کنندهی تمامی فرضیه ها بود و بیانگرتأثیر بازارگرایی بر یادگیری سازمانی و تأثیر مستقیم بازارگرایی بر عملکرد سازمانی میباشد، علاوه بر آن یافتههای این پژوهش نشان میدهد که متغیر یادگیری سازمانی نقش واسط را در رابطه بازارگرایی بر عملکرد سازمانی ایفا میکند و خود نیز تأثیر مستقیم بر عملکرد سازمانی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.