مقاله پیشبینی نرخ پیشروی ماشین حفر تونل T.B.M در سنگ سخت (مطالعه موردی تونل انتقال آب نوسود قطعه یک (الف))


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیشبینی نرخ پیشروی ماشین حفر تونل T.B.M در سنگ سخت (مطالعه موردی تونل انتقال آب نوسود قطعه یک (الف)) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیشبینی نرخ پیشروی ماشین حفر تونل T.B.M در سنگ سخت (مطالعه موردی تونل انتقال آب نوسود قطعه یک (الف))  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشبینی نرخ پیشروی ماشین حفر تونل T.B.M در سنگ سخت (مطالعه موردی تونل انتقال آب نوسود قطعه یک (الف))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیشبینی نرخ پیشروی ماشین حفر تونل T.B.M در سنگ سخت (مطالعه موردی تونل انتقال آب نوسود قطعه یک (الف)) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
یکی از عوامل تعیینکننده روش حفر تونل(مکانیزه یا سنتی)، مدت زمان حفر آن است. پیش بینی عملکرد ماشین حفار تمام مقطع یک از عوامل کلیدی در روند تصمیم گیری در مراحل طراحی و امکان سنجی می باشد. عملکرد ماشین حفار TBM عموماً با نرخ نفوذ و نرخ پیشروی قابل بیان بوده و این پارامترزمانبندی یک پروژه و بالطبع هزینه وابسته با ان را تحت تاثیر خود قرار داده است. تونل انتقال آب نوسود بخشی از طرح انتقال آب به دشتهای گرمسیری غرب کشور است که در سه بخش، قطعه یک (الف)، قطعه یک (ب) و قطعه دو به اجرا گذاشته شده است. منبع اصلی تأمین آب تونل، رودخانه سیروان می باشد که بخشی از حوزه آبریز آن در مرز ایران و عراق واقع شده است. طول کل مسیرطرح حدود ۴۶۰ کیلومتر برآورد گردیده است و تونل نوسود که از مجاورت روستای هیروی تا مجاورت بخش ازگله ادامه دارد، طولی معادل ۴۹ کیلومتر آن را تشکیل می دهد. قطعه اول این تونل به طول ۱۳۸ کیلومتر می باشد. با توجه به مطالعات زمین شناسی و زمین شناسی مهندسی صورت گرفته در مراحل مختلف و بادر نظر گرفتن تکرار واحدها در قسمت های مختلف مجموعاً در محدوده مورد مطالعه ۱۲ واحد زمین شناسی مهندسی قابل تفکیک است. در این نوشتار با استفاده از مدل تجربی (Q(TBM و RME به تعیین نرخ پیشروی در هریک از لیتولوژی مسیر پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.