مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
سیستم ترمز ضد قفلABS)یک تکنولوژی پیچیده و تازه توسعه یافته برای ایمنی مسافران می باشد. این سیستم به منظور دستیابی به شتاب منفی حداکثری در شرایط اضطراری ترمزگیری و همچنین افزایش پایداری و کاهش مسافت ترمزی طراحی شده است.هدف از این مقاله،ارائهیک کنترل کننده مد لغزشی به منظور حفظ نسبت لغزش در مقدار بهینه ، به طوری که وسیله در حال توقف بدون لغزیدن متوقف شود. کنترل کنندهپیشنهادی برای کنترل لغزش براساس مدل دو چرخ ارائه شده است . یکی از مسائل رایج در کنترل مد لغزشی پدیده چترینگ است که در این مقاله با انتخاب سطح سوئیچینگ انتگرالی این پدیده کاهش یافته و عملکرد سیستم ارتقاء داده شده است .در پایان نتایج شبیه سازی بهتر بودن عملکرد طرح پیشنهادی در کاهش پدیده چترینگنسبت به کنترل کننده فازی عصبی را نشان می دهد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.