مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی در سیستم ترمز ضد قفل به منظور کنترل لغزش چرخ ها و کاهش پدیده چترینگ :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
سیستم ترمز ضد قفلABS)یک تکنولوژی پیچیده و تازه توسعه یافته برای ایمنی مسافران می باشد. این سیستم به منظور دستیابی به شتاب منفی حداکثری در شرایط اضطراری ترمزگیری و همچنین افزایش پایداری و کاهش مسافت ترمزی طراحی شده است.هدف از این مقاله،ارائهیک کنترل کننده مد لغزشی به منظور حفظ نسبت لغزش در مقدار بهینه ، به طوری که وسیله در حال توقف بدون لغزیدن متوقف شود. کنترل کنندهپیشنهادی برای کنترل لغزش براساس مدل دو چرخ ارائه شده است . یکی از مسائل رایج در کنترل مد لغزشی پدیده چترینگ است که در این مقاله با انتخاب سطح سوئیچینگ انتگرالی این پدیده کاهش یافته و عملکرد سیستم ارتقاء داده شده است .در پایان نتایج شبیه سازی بهتر بودن عملکرد طرح پیشنهادی در کاهش پدیده چترینگنسبت به کنترل کننده فازی عصبی را نشان می دهد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.