مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر رضایت مشتریان در بانک ملی ایلام


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر رضایت مشتریان در بانک ملی ایلام دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر رضایت مشتریان در بانک ملی ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر رضایت مشتریان در بانک ملی ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) بر رضایت مشتریان در بانک ملی ایلام :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه مشتری مداری و مشتری گرایی یکی از مقوله های بسیار مهم در امر توسعه همه جانبه سازمان ها می باشد.بانکها نیز به عنوان سازمانهای ارائه دهنده خدمات مالی نه تنها از این امر مستثنی نیستند بلکه بع دلیل اینکه قسمت اعظم سرمایه انک ها از سپرده های مشتریان انها تامین می شود بایستی مشتری مداری و مشتری گرایی را رکن اصلی فعالیتهای خود قرار دهند.با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان در بانک ها و بالتبع اهمیت روزافزون مدیریت اثربخش ارتباطات با مشتریان،شناسایی عوامل کلیدی و مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها و تاثیر این عوامل بر رضایتمندی مشتریان بسیار مهم تلقی میشود.لذا،در این تحقیق به صورت موردی مدیریت ارتباط با مشتری و میزان کارایی و تاثیر آن بر رضایت مشتریان در بانک ملی شهرستان ایلام مطالعه وبررسی شده است .داده های مورد نیاز در این تحقیق از طریق پرسشنامه جمع اوری و با استفاده از روشهای آماری تی استیودنت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.در پایان نیز با توجه به نتایج حاصل از تحقیق پیشنهاداتی ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.