مقاله استفاده از دانش بازاریابی مبتنی بر سیستم عصبی در بازاریابی اینترنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استفاده از دانش بازاریابی مبتنی بر سیستم عصبی در بازاریابی اینترنتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استفاده از دانش بازاریابی مبتنی بر سیستم عصبی در بازاریابی اینترنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از دانش بازاریابی مبتنی بر سیستم عصبی در بازاریابی اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استفاده از دانش بازاریابی مبتنی بر سیستم عصبی در بازاریابی اینترنتی :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در بازار رقابتی امروز بازاریابی به عنوان علمی عملیاتی و پویا، در حال سازگاری و همگامی با تحولات شکل گرفته از مجرای انقلاب انفورماتیک است که محور اساسی این انقلاب ظهور رسانه اینترنت می باشد، بنابراین لازماست تا بازاریابی و به ویژه تحقیقات بازار ابزاری را در اختیار داشته باشد که بتواند متناسب با فضای رقابتی کنونی عمل نماید. امروزه محققان دریافتهاند مغز انسان به عنوان مرکز سیستم عصبی یکی از پیچیدهترین بخشهای بدن است و میان نیات بیان شدهی مصرفکنندگان و رفتار واقعی آنان شکافی وجود دارد، از این رو بزرگترین شرکتهای جهان سعی می کنند با ساختار شناسی مغز ، شناسایی علت این رفتار و در نهایت ناخودآگاه مشتری را هدف بگیرندو این همان عاملی است که محققان بازاریابی را به سمت علوم عصبشناسی به عنوان ابزار جدید تحقیقات بازارسوق داده است . بررسی دلایل ناآگاهانه ای که مصرف کننده به واسطه آن رفتار می کند و استفاده درست و سودمند از این اطلاعات در بازاریابی اینترنتی از اهداف این مقاله می باشد .از این رو بر اساس مطالعه پژوهشهای پیشین وادبیات مرتبط با موضوع، بازاریابی عصبی به عنوان پدیدهای نوظهور وشیوه استفاده از آن در بازاریابی اینترنتی و چگونگی تحریک مغز قدیم مورد بررسی قرار گرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.