مقاله بررسی اثر گردشدگی لبه پایین دست تقاطع ۹۰ درجه کانال های مستقیم و قوسی شکل بر الگوی جریان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر گردشدگی لبه پایین دست تقاطع ۹۰ درجه کانال های مستقیم و قوسی شکل بر الگوی جریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر گردشدگی لبه پایین دست تقاطع ۹۰ درجه کانال های مستقیم و قوسی شکل بر الگوی جریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر گردشدگی لبه پایین دست تقاطع ۹۰ درجه کانال های مستقیم و قوسی شکل بر الگوی جریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر گردشدگی لبه پایین دست تقاطع ۹۰ درجه کانال های مستقیم و قوسی شکل بر الگوی جریان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
تقاطع کانال های باز کاربردهای وسیعی در مهندسی عمران و محیط زیست دارد. شکل گیری ناحیه کم فشار با جریان بازچرخشی (رسوب گذاریشدید) همراه با یک ناحیه پر سرعت (فرسایش شدید) یکی از مهم ترین ویژگی های جریان در تقاطع ها می باشد. تاکنون تحقیقات گسترده ای پیرامون بررسی الگوی جریان در تقاطع کانال های باز مستقیم صورت گرفته است اما تقاطع کانال های باز مستقیم و خم کمتر مورد توجه قرار گرفته. در این تحقیق، اصلاح الگوی جریان و کاهش فرسایش و رسوب گذاری به کمک جایگزین کردن لبه قائم پایین دست تقاطع با یک کمان، بررسی شده است. بدین ترتیب که مدل عددی بر مبنای اطلاعات موجود صحه سنجی شده و سپس، اثرات بهره گیری از کمان در لبه مذکور مورد ارزیابی قرار گرفته است. در نهایت اثر افزایش شعاع کمان بر بیشینه سرعت پس از تقاطع مورد تحقیق قرار گرفته است. بررسی ها نشان می دهد که استفاده از کمان با شعاع مذکور، اثر قابل ملاحظه ای بر کاهش پتانسیل رسوب گذاری جریان و نیز فرسایش کانال خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.