مقاله تمام کامپوزیتی تحت ضربه و تاثیر ساختار ماده کامپوزیت CNGتحلیل و بررسی مخزن در تحمل فشار داخلی و درجه حرارت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تمام کامپوزیتی تحت ضربه و تاثیر ساختار ماده کامپوزیت CNGتحلیل و بررسی مخزن در تحمل فشار داخلی و درجه حرارت دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تمام کامپوزیتی تحت ضربه و تاثیر ساختار ماده کامپوزیت CNGتحلیل و بررسی مخزن در تحمل فشار داخلی و درجه حرارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تمام کامپوزیتی تحت ضربه و تاثیر ساختار ماده کامپوزیت CNGتحلیل و بررسی مخزن در تحمل فشار داخلی و درجه حرارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تمام کامپوزیتی تحت ضربه و تاثیر ساختار ماده کامپوزیت CNGتحلیل و بررسی مخزن در تحمل فشار داخلی و درجه حرارت :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
استفاده از گاز طبیعی فشرده۱به عنوان سوخت جایگزین خودروها ، باعث کاهش آلودگی هوا می گردد. به منظور ذخیره سازی این گاز در خودرو آن را تا فشار مشخصی ، درون مخازن نگهداری می کنند. در خودروهای سواری ، معمولا از مخازن فولادی استفاده می شود. وزن بالای این مخازن باعث اعمال بارهای اضافی به شاسی و بدنه و همچنین تغییر رفتار دینامیکی خودرو میگردد. استفاده از مخازن کامپوزیتی ،کاهش بارهای اعمالی به خودرو و امنیت بیشتر برای وسایل نقلیه را فراهم می آورد. در این مقاله ، اثر بار ضربه ای به روش اجزاء محدود ، توسط نرم افزارانسیس۲ ، برای این مخازن ، از جنسکربن / اپوکسی و با فرض پوسته ای بودن، مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین رفتار مخزن تحت ضربه با سرعت ها و زوایای مختلف توسط معیار چانگ – چانگ ارائه گردیده است. و در نهایت با توجه به اهمیت ساختار ماده کامپوزیت ، تاثیر زوایا و تعداد الیاف ماده کامپوزیت T300/5208در حالت بار گذاری استاتیکی و همچنین دمای وارده برآن ، مورد تحلیل واقع شده است.که نتایج نشان داد ، بیشترین تنش در ضربه در زاویه برخورد ۴۵ درجه بر مخزن اعمال می گردد. و مخزن تمام کامپوزیتی۱۰ لایه ای با زاویه ۹۰ درجه بهترین توزیع تنش را داراست.و می تواند به عنوان مخزن، با ساخت بهینه مورد توجه قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.