مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بستر فنآوری اطلاعات و ارتباطات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بستر فنآوری اطلاعات و ارتباطات دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بستر فنآوری اطلاعات و ارتباطات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بستر فنآوری اطلاعات و ارتباطات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در بستر فنآوری اطلاعات و ارتباطات :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه باتوجه به ظهور فنآوری اطلاعاتی و ارتباطی جدید و گوناگون، سازمان ها و شرکت ها می توانند داده های عظیمی که اطلاعات مختلف مشتریان را شامل می شود، جمع آوری و برای اتخاذ تصمیمات راهبردی، بهپردازش آن ها در هر زمان که نیاز دارند بپردازند. در این مقاله پس از بیان مقدمه، ضرورت پشتیبانی موثر از مشتری در اقتصاد الکترونیکی مطرح و بعد از آن مدیریت ارتباط با مشتری و پشتیبانی آن توسط فنآوری اطلاعات بیان می شود. در ادامه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری و سطوح مختلف آن به همراه مراحل موفقیت و شکست نیز بررسی می گردد. تعریف مفهوم مرکز ارتباط با مشتریان و انواع آن و سپس ذکر نمونه ای معروف از این سیستم و در آخر حوزه های جدید پشتیبانی از مشتریان آورده می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.