مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی تناسبی- انتگرالی برای سیستم ترمز ضد قفل


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی تناسبی- انتگرالی برای سیستم ترمز ضد قفل دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی تناسبی- انتگرالی برای سیستم ترمز ضد قفل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی تناسبی- انتگرالی برای سیستم ترمز ضد قفل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی کنترل کننده مد لغزشی تناسبی- انتگرالی برای سیستم ترمز ضد قفل :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
سیستم ترمز ضد قفل دارای مدل غیر خطی به همراه نامعینی در مدل سیستم می باشد.در این مقاله هدف طراحی کننده ای می باشد که بتواند در برابر نامعینی ها مقاوم بوده و قادر به متوقف کردن خودرو در زمانی محدود بدون انحراف خودرو و با ممانعت از قفل شدن تایرها باشد. در ابتدای کار از مدل یک چهارم خودرو برای مدل سازی سیستم استفاده خواهد شد و کنترل کننده مد لغزشی مقاوم که شرایط فوق را ارضا می کند، طراحی خواهد شد. به منظور کم کردن زمان توقف هم ایده افزودن یک کنترل کننده تناسبی- انتگرالی به قانون کنترلی مطرح خواهد شد و در پایان کار به منظور افزایش سرعت پاسخ دهی سیستم ضرایب این کنترل کننده با روش نلدر مید (Nelder-mead)بهینه خواهند شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.