مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جدا گر لاسیتیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جدا گر لاسیتیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جدا گر لاسیتیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جدا گر لاسیتیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رفتار پل های دارای سیستم جدا گر لاسیتیکی هسته سربی در حالت تحریک یک جهته زلزله :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در هنگام وقوع بلایای طبیعی، شریان های حیاتی به ویژه پل ها نقش چشمگیری را در کنترل بحران و امداد رسانی به موقع ایفا می کنند. در میان راه حل های گوناگون بهسازی لرزه ای پل ها، جداسازی لرزه ای را می توان گزینه ای مناسب جهت بهسازی لرزه ای پلهای موجود بزرگراهی کشور دانست. این روش که یکی از روش های کنترل غیر فعال است با افزایش پریود طبیعی پل و جلوگیری از بروز پدیده تشدید، نیروی منتقل شده از روسازه به زیرسازه را در پل کاهش می دهد. بر طبق عرف کنونی در ایران طراحی پل ها بر مبنای اصل افزایش ظرفیت مقاوم صورت می گیرد. با استفاده از سیستم جداسازی پایه به جای افزایش ظرفیت پل، طرح و بهسازی با استفاده از مفهوم کاهش تقاضا صورت می گیرد. در این مقاله: به منظور بررسی تأثیر پارامترهای مختلف جداسازهای لرزه ای (LRB) بر پاسخ دینامیکی پل ها و کارایی انواع مختلف پل های موجود، تعداد پنج پل با مشخصات متفاوت در حالت تحریک زلزله یک جهته طولی مورد بررسی و تحلیل پارامتری شده است. در آنالیز پلها از تحلیل غیر خطی تاریخچه زمانی استفاده شده است. تأثیر جداسازی در کاهش اثرات لرزه ای مطلوب ارزیابی می گردد. نتایج مورد بررسی در این تحلیل ها شامل برش پایه در جهات طولی و عرضی پل، نیروی محوری و نیروی برشی در ستونهای پایه های میانی و کوله ها، جابجائی نسبی جانبی سرستون های پایه های میانی و جابجائی نسبی جانبی وسط عرضه نسبت به دو انتهای عرضه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.