مقاله نگرش مالکان و مدیران بنگاه های کشاورزی نسبت به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های زیست محیطی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نگرش مالکان و مدیران بنگاه های کشاورزی نسبت به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های زیست محیطی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نگرش مالکان و مدیران بنگاه های کشاورزی نسبت به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های زیست محیطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نگرش مالکان و مدیران بنگاه های کشاورزی نسبت به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های زیست محیطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نگرش مالکان و مدیران بنگاه های کشاورزی نسبت به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های زیست محیطی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
از آنجایی ­که بنگاه­های کوچک و متوسط نقش مهمی در تولید آلودگی­های زیست­محیطی دارند، آموزش به مالکان و مدیران این بنگاه­ها در خصوص موضوعات زیست­محیطی ضروری است، لذا امروزه آموزش محیط­زیست و به ویژه روش­های نوین آموزش اهمیتی اساسی پیدا نموده­اند. هدف این مقاله سنجش نگرش­ مالکان و مدیران بنگاه­های کوچک و متوسط کشاورزی استان کرمانشاه نسبت­­به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش­های زیست­محیطی با تکیه بر تئوری رفتار برنامه­ریزی شده بود. این پژوهش بر مبنای هدف کاربردی و بر مبنای روش توصیفی-همبستگی بود. جامعه­آماریتحقیقرا۱۳۰نفرازمالکانومدیران بنگاه­های کوچک و متوسط کشاورزی استان کرمانشاه تشکیلداده­اندکه به روش نمونه­گیری طبقه­ای انتخاب شدند. جهت گردآوری اطلاعات از نسخه اصلاح شده­ پارادایم نوین محیطی و پرسشنامه محقق­ساخته استفاده شد. به­منظور بررسی روایی محتوایی نسخه­ اصلاحشده­ پارادایم نوین محیطی از فن ترجمه معکوس و هنجاریابی مطابق شرایط جامعه­ آماری و در نهایت از نظرات اساتید گروه ترویج و توسعه­ روستایی دانشگاه رازی استفاده شد. جهت سنجش پایایی ابزار تحقیق از ضریب آلفای کرونباخ استفاده گردید، میانگین آن برای متغیرهای مطالعه ۷۸/۰ بود. به­منظور تجزیه و تحلیل داده­ها از آزمون­های مقایسه­ میانگین، همبستگی پیرسون، رگرسیون چندگانه و رگرسیون خطی ساده استفاده شد. مطابق یافته­ها نگرش نسبت ­به محیط زیست، آموزش الکترونیکی و فناوری عوامل موثر بر قصد کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش­های زیست­­محیطی بوده و ۳۶­ درصد از تغییرات آن را تبیین می­نمودند، به­علاوه قصد کاربرد نیز ۱۱ درصد از تغییرات کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش­های زیست­محیطی را تبیین می­نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.