مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جداسازی و رتبه بندی مشتریان خوش حساب بانک رفاه با رویکرد داده کاوی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
در حال حاضر داده کاوی ۱ مهمترین فناوری جهت بهره برداری موثر و دقیق از داده های حجیم بوده و اهمیت آن روز به روز رو به فزونی است.یکی از وظایف داده کاوی ساختن مدل هایی برای پیشگویی کلاس یک شئ بر اساسبعضی از ویژگی های آن می باشد.منظور از این واژه می تواند یک مشتری،معامله،خانواده،پیام پست الکترونیکی ومانند اینها باشد.همچنین یک شئ می تواند در رده هایی مانند:اعتبار خوب یا بد برای متقاضیان وام تقسیمشود.مساله این است که مشتریانی وجود دارند که علیرغم خوش حسابی مانند سایر مشتریان با آنها برخورد می شود و ضمانت های زیادی برای اعطای تسهیلات از آن ها دریافت می شود و حتی گاهی مشتریان بدحساب ترتسهیلات درخواستی خود را در مدت زمانی کوتاه تر از مشتریان خوش حساب دریافت میکنند.در این مقاله قصد داریم با جداسازی مشتریان خوش حساب از مشتریان نه چندان خوش حساب بانک و رتبه بندی آن ها نحوه برخورد بانک با مشتریان از لحاظ میزان ضمانت دریافتی،اولویت زمانی پرداخت وام و تسهیلات و;را بر اساس رتبه هر مشتری سازماندهی کنیم.در این مقاله با در نظر گرفتن خصوصیات متقاضیان وام و با استفاده از داده کاوی نسبت به اعتبار سنجی مشتریان بانک اقدام خواهد شد.با استفاده از روش های درخت تصمیم C5,3CART و شبکهعصبی ۱ که پر کاربردترین تکنیک های داده کاوی در زمینه دسته بندی هستند و با کمک نرم افزار قدرتمند clementine به تجزیه وتحلیل داده ها پرداخته و در پایان با مقایسه سه روش مدل نهایی انتخاب و نسبت به پیشگویی رده مشتریان جدید بر اساس مدل نهایی اقدام خواهد شد و سپس با استفاده از درخت تصمیم گیری نحوه ارتباط بانک با مشتریان تعیین خواهد شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.