مقاله ارائه مدل درآمدی و استراتژی قیمت گذاری خدمات درپنجره واحد مطالعه موردی: مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدل درآمدی و استراتژی قیمت گذاری خدمات درپنجره واحد مطالعه موردی: مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدل درآمدی و استراتژی قیمت گذاری خدمات درپنجره واحد مطالعه موردی: مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل درآمدی و استراتژی قیمت گذاری خدمات درپنجره واحد مطالعه موردی: مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدل درآمدی و استراتژی قیمت گذاری خدمات درپنجره واحد مطالعه موردی: مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
قیمت یکی ازعناصراصلی درارایه خدمت ویامحصول به مشتری است یکی ازتصمیم گیری های مهمی که هربنگاهی با آن روبرو است قیمت گذاری خدمات /محصولات است که میتوانددررسیدن به اهداف سازمان موثرباشد یکی ازکالاهای اطلاعاتی که دراین پژوهش موردمطالعه قرارگرفته است خدمات قابل ارایه مرکزتوسعه تجارت الکترونیکی ایران درقالب پنجره واحد به تاجران و بازرگانان می باشد که براساس رویکرد ارزش محورقیمت گذری می گردند لذاهدف ازانجام این تحقیق بررسی و دسته بندی خدمات قابل ارایه درپنجره واحد و شیوه قیمت گذاری خدمات کلاس بندی مشتریان و تاجرانی که متقاضی خدمات هستند و درنهایت استخراج منابع درامدی و همچنین مدل درامدی پنجره واحد Single window درمرکزتوسعه تجارت الکترونیک می باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.