مقاله برنامهریزی تصادفی مشارکت واحدها در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با رویکرد کاهش آلاینده در شبکه هوشمند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برنامهریزی تصادفی مشارکت واحدها در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با رویکرد کاهش آلاینده در شبکه هوشمند دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برنامهریزی تصادفی مشارکت واحدها در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با رویکرد کاهش آلاینده در شبکه هوشمند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامهریزی تصادفی مشارکت واحدها در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با رویکرد کاهش آلاینده در شبکه هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برنامهریزی تصادفی مشارکت واحدها در حضور خودروهای الکتریکی و منابع تجدیدپذیر با رویکرد کاهش آلاینده در شبکه هوشمند :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
یکی از مهمترین دغدغههای سیاستگذاران بخش انرژی ، حجم وسیع آلایندههای زیست محیطی تولیدی به وسیله ی نیروگاههای حرارتی و بخش حمل و نقل میباشد. با پیشرفت تکنولوژی خودروهای قابل اتصال به شبکه میتوان از آنها به عنوان یک نیروگاه کوچک قابل جابه جایی استفاده کرد، که منجر به بهبود هزینه بهرهبرداری و میزان آلاینده تولیدی و قابلیت اطمینان شبکه خواهد شد. از طرف دیگر وجود عدم قطعیت در میزان توان خروجی مزارع بادی و خورشیدی و بار مورد تقاضا و تعداد خودروهای متصل به شبکه، مسئله مشارکت واحدها را پیچیدهتر میکند. در این مقاله به بررسی تاثیر نحوه تعریف تابع هدف در حضور خودروها و منابع تجدیدپذیر و همچنین تاثیر اضافه شدن خودروها در حضور منابع تجدیدپذیر خواهیم پرداخت. روش پیشنهادی به یک سیستم نمونه شامل ده واحد حرارتی و یک مزرعه بادی و یک مزرعه خورشیدی اعمال شده است. سه حالت برای بررسی تاثیر نحوه تعریف تابع هدف بر میزان هزینه بهرهبرداری و میزان آلاینده تولیدی لحاظ شده و نتایج مورد تحلیل و ارزیابی قرار گرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.