مقاله بررسی علت شکست پره توربین کم فشاربخار، در یک واحد نیروگاهی داخل کشور


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی علت شکست پره توربین کم فشاربخار، در یک واحد نیروگاهی داخل کشور دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی علت شکست پره توربین کم فشاربخار، در یک واحد نیروگاهی داخل کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علت شکست پره توربین کم فشاربخار، در یک واحد نیروگاهی داخل کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی علت شکست پره توربین کم فشاربخار، در یک واحد نیروگاهی داخل کشور :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این پژوهش علت شکست پره ردیف آخر توربین بخار کم فشار نیروگاهی، ساخته شده از فولاد آلیاژی X22CrMoV12.1 مورد بررسی قرار گرفته است. شکست در قسمت میانی ایرفویل اتفاق افتاده است. هیچ‌گونه استحاله در ماده پره مشاهده نگردید. اما مشاهدات ظاهری، مطالعات ریزساختاری و بررسی سطح شکست ایجاد شیار/حفره در لبه فرار سطح کشش پره‌های مورد بررسی را نشان داد. در حفره‌ها یون کلر نیز مشاهده گردید. بهره‌برداری سیکلی واحد(افزایش و کاهش مداوم بار واحد) باعث ایجاد تنش‌های سیکلی در پره شده و شرایط را برای رشد ترک و ایجاد شکست خستگی فراهم نموده است. بر اساس آزمایش‌ها و بررسی‌های انجام شده مد شکست از نوع بین دانه‌ای بوده و مکانیزم شکست خوردگی-خستگی می‌باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.