مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباطات الکترونیکی با مشتریان :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
ظهور فناوریهای نوین مانند فناوری اطلاعات تاثیر گسترده و شگرفی برابعادمختلف ارتباط با مشتری گذاشته است که یکی ازاین ابعاد ارتباط الکترونیکی با مشتری می باشد درحقیقت لزوم استفاده ازIT درمدیریت ارتباط با مشتری شناسایی صحیح و کامل مشتریان بطور خاص ونوع ارتباط ایشان با سازمان درفضای الکترونیک می باشد بدین منظور باید با شناخت وضعیت موجود و مطلوب e-crm تعیین فاصله ی بین این دو وضعیت و مسیردستیابی به وضعیت بهینه سرمایه گذاری مناسبی انجام داد لذا درین مطالعه کاربردهای اینترنت جهت بهتر شدن e-crm که درواقع همان عوامل تکنولوژیکی موثربرارتباط الکترونیکی با مشتری می باشد بررسی شده است این عوامل یاشاخص ها پس ازمرور ۳۲ مقاله و مدل مختلف خارجی و داخلی استخراج گردید و ۱۱ عامل اصلی شناسایی شد پست الکترونیک وب سایت تعاملی و بازاریابی اینترنتی به عنوان موثرترین عوامل شناخته شده اند که درواقع ملزم بودن ارتباط نزدیک با مشتری را یاداوری میکنند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.