مقاله مفهوم جدیدی ازبازاریابی بازاریابی احساسی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مفهوم جدیدی ازبازاریابی بازاریابی احساسی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مفهوم جدیدی ازبازاریابی بازاریابی احساسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفهوم جدیدی ازبازاریابی بازاریابی احساسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مفهوم جدیدی ازبازاریابی بازاریابی احساسی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
اغلب گفته میشود محرکهای احساسی ۳۰۰۰ بارسریعتر ازنیروی عقلایی عمل می کنند احساسات رفتارمار ا هدایت می کنند و جهان با احساسات هدایت می شود روزهای مفهوم تولیدی بازاریابی گذشته است زمانی که تولید کنندگان درمورد رنگ شکل اندازه و شمایل محصول تصمیم میگرفتند تسخیر ذهن طبق بازاریابی سنتی چیزی متفاوت ازتسخیر قلب است درگذشته بازاریابان تصورمیکردند با ارایه محصولاتی با ارزش افزوده به مشتریان میتوانند به مطلوب مشتریان نزدیک شوند اما این تکنیک همیشه جواب نمی دهد مشتریان همیشه همچون یک ماشین حساب عمل نمی کنند آنها نفش می کشند اشک میریزند لذت می برند و قلبی دارند که تحت کنترل احساساتشان قراردارد آنها اغلب جذب محصولاتی میشوند که احساس خوبی به آنها القا می کند یا ارتباط احساسی خاصی با آن برقرار می کنند نهایتا بازاریابان به این نتیجه رسیدند که به منظور فروش محصولاتشان وپذیرش آن بین مشتریان نیاز به درک کلید احساسات آنها دارند چیزی که ازآن به عنوان بازاریابی احساسی یاد میشود )Majumdar,2012,p 71( این مقاله برروی نقش احساسات درفرایند خرید مشتری و اینکه چطور یک موسسه میتواند روی احساسات به عنوان ابزاری برای افزیاش مشتریانش تکیه کند تمرکز می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.