مقاله جایگاه صنعت فرش بافی استان همدان در توسعه گردشگری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه صنعت فرش بافی استان همدان در توسعه گردشگری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه صنعت فرش بافی استان همدان در توسعه گردشگری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه صنعت فرش بافی استان همدان در توسعه گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه صنعت فرش بافی استان همدان در توسعه گردشگری :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
صنعت گردشگری یکی از بزرگترین و پربازده ترین فعالیتهای اقتصادی در دنیا است که بالاترین میزان ارزش افزوده را ایجاد می کند و بطور مستقیم و غیرمستقیم، سایر فعالیتهای اقتصادی و فرهنگر را تحت تأثیر قرار می دهد. گردشگری یکی از منابع عمده درآمدزایی و ایجاد اشتغال در جهان به شمار می آید. به طریکه بسیاری از آنب ه عنوان صنعت اول دنیا یاد می کنند. بسیاری از کشورها همچون اسپانیا، فرانسه و ایتالیا بخش اعظمی از درآمد ارزی خودرا از طریق گردشگری به دست می آورند. توجه به صنعت گردشگری در کشورهای درحال توسعه مانند ایران امری ضروری است که دولتها را برآن داشته با برای استانهای مختلف ایران برنامه های توسعه تدوین نمایند. استان همدان با جاذبه های گردشگری فراوان دارای پتانسیل زیادی برای جذب گردشگران است. هنزهای بومی و صنایع دستی این استان ه از جایگاه ویژه ای در بازار تولید و توضیع صنایع دستی ایران داراست، یکی از محصولات مهم مورد توجه گردشگران در این مقصد می باشد. در این پژوهش سعی شده است تا با بررسی زمینه های توسعه گردشگری همدان با تأکید بر صنایع دستی و به ویژه صنعت قالی بافی راهکارهایی در این زمینه ارائه شود. این پژوهش به روش تحلیلی-توصیفی انجام شده و از منابع کتابخانه ای و میدانی برای جمع آوری اطلاعات در آن استفاده شده است. قالیبافی یکی از مهمترین صنایع دستی استان همدان است که متأسفانه در سالهای اخیر در فراز و نشیب های اقتصادی جایگاه خودرا از دست دادهاست. از آنجا که قالی همدان مشهور و قالی یکی از مهمترین سوغات های مورد توجه گردشگران خارجی است، استراتژی بدست آمده از تحلیل های صورت گرفته نیز استراتژی تهاجمی است که می بایست با استفاده از نقاط قوت و فرصت ها کمبودهای بازار را مرتفع نموده و به سرعت این محصول وارد بازار گردشگری گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.