مقاله نقش کارآفرینی زنان درتوسعه نواحی روستایی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش کارآفرینی زنان درتوسعه نواحی روستایی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش کارآفرینی زنان درتوسعه نواحی روستایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش کارآفرینی زنان درتوسعه نواحی روستایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش کارآفرینی زنان درتوسعه نواحی روستایی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
درجامعه امروز زنان نقش مهم و درحال گسترشی درزمینه کسب وکاردارند یکی ازمهمترین معیارهای سنجش درجه توسعه یافتگی یک کشور میزان اهمیت و اعتباری است که زنان درآن کشور دارا میباشند نقش زنان درتوسهع مستقیما باهدف توسعه اجتماعی و اقتصادی بستگی داشته و ازاین رو درتحول همه جوامع انسانی عاملی بنیادی محسوب میگردد باتوجه به اینکه نیم ازکل جمعیت جهان را زنان تشکیل میدهند و دوسوم ساعات کارانجام شده توسط زنان صورت میپذیرد تنها یک دهم درامد جهان و فقط یک صدم مالکیت اموال و دارای جهای به زنان اختصاص یافته است جامعه روستایی ما نیز با مساله افزایش تعدادبیکارانمواجه می باشد و اگربا این پدیده ازابتدا و بصورت ریشه ای مقابله نگردد بحرانهای بزرگ و غیرقابل جبرانی ایجادخواهدشد ازانجا که برای ایجادکسب و کارهای جدید به مهارت و دانش منحصربفردی نیاز است و سرمایه انسانی مهمترین نقش را ایفا می کند بنابراین معیارهایی برمبنای تحصیل اموزش و تجربه کاری مهم هستند یکی ازکارکردهای اصلی اموزش تربیت افراد خلاق و کارافرین می باشد به اعتقاد کارشناسان و متخصصان درشرایط فعلی کشور بهترین روش ایجاداشتغال و حل مسئله بیکاری توسعه فرهنگ کاروکارافرینی درجامعه است این مقاله به روش اسنادی می باشد سعیدرشناسایی عوامل موثر برتوسعه ی کارافرینی زنان روستایی و ارایه راه حلهایی دراین زمینه دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.