مقاله کنترل جریان موتور سوئیچ رلوکتانس در سرعت های بالا بر مبنا back-emf
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کنترل جریان موتور سوئیچ رلوکتانس در سرعت های بالا بر مبنا back-emf دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کنترل جریان موتور سوئیچ رلوکتانس در سرعت های بالا بر مبنا back-emf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل جریان موتور سوئیچ رلوکتانس در سرعت های بالا بر مبنا back-emf،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کنترل جریان موتور سوئیچ رلوکتانس در سرعت های بالا بر مبنا back-emf :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
کنترل کننده جریان رایج که در اکثر موتورهای سوئیچ رلوکتانس به کار میرود، کنترل کننده هیسترزیس است. معایبی نظیر ریپل جریان بالاو فرکانس متغیر باعث شده است در بسیاری از کاربردها از کنترل کننده تناسبی انتگرالی (pi) استفاده شود. از آنجایی که کنترلکننده pi برای نقطه کار خاصی طراحی میشود و از طرفی موتور سوئیچ رلوکتانس به شدت غیرخطی میباشد، بهتر است از کنترلکننده pi با ضرایب متغیر (gspi) با تجزیه back-emf در حلقه کنترل استفاده شود. این کنترل کننده در سرعتهای پایین دارای عملکرد مناسبی است ولی با افزایش سرعت نمیتواند مرجع جریان را به خوبی دنبال کند و عملکرد مطلوبی ندارد. در این مقاله از ایده ولتاژ لینک dc متغیر (variable dc-link) استفاده شده است تا کنترلکننده جریان دارای عملکرد مناسبی برای تمام نقاط کاری باشد. نتایج شبیهسازی برای بررسی عملکرد و توانایی روش پیشنهاد شده در کنترل جریان در سرعتهای بالا بیان شدهاند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.