مقاله بررسی مشکلات اقتصادی کارگاه های تولید صنایع دستی برای حضور در بازارهای داخلی مطالعه موردی : استان ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مشکلات اقتصادی کارگاه های تولید صنایع دستی برای حضور در بازارهای داخلی مطالعه موردی : استان ایلام دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مشکلات اقتصادی کارگاه های تولید صنایع دستی برای حضور در بازارهای داخلی مطالعه موردی : استان ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مشکلات اقتصادی کارگاه های تولید صنایع دستی برای حضور در بازارهای داخلی مطالعه موردی : استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مشکلات اقتصادی کارگاه های تولید صنایع دستی برای حضور در بازارهای داخلی مطالعه موردی : استان ایلام :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
صنایع دستی را مجموعه ای ازهنر صنعت ها دانسته اندکه عمدتا با استفاده از مواد اولیه بومی و انجام قسمتی ازمراحل اساسی تولید، به کمک دست و ابزار دستی، تهیه و ساخت میشود که در هر واحد آن ذوق هنری و خلاقیتفکری صنعتگر سازنده، به نحوی تجلی یافته و همین عامل، وجه تمایز اصلی این گونه محصولات از مصنوعات مشابه ماشینی و کارخانهای میباشد.اکثر صاحبنظران، ایران را به عنوان یکی از سه قطب مهم صنایعدستی جهان میدانند که از نظر تنوع رشتههای مختلفدر صدر تمامی کشورها قرار دارد. صنایع دستی را می توان از دو منظر بررسی کرد . از نظر هنری و اقتصادی . در بخشهنری بیشتر مسائلی چون ترکیب ، جنس ، کیفیت مواد اولیه ، نقش و نگار و ;در نظر گرفته می شود اما در حوزه بررسی های اقتصادی به مسائلی نظیر تحلیل تقاضا ، سیاست های قیمت گذاری ، صادرات و بازاریابی ، بسته بندی ،کانال های توزیع کالا ، فروش ، تحلیل هزینه – فایده و ; پرداخته می شود . هدف اصلی این تحقیق شناسایی و بررسی مشکلات موجود بر سر راه شکوفایی صنایع دستی ایلام برای حضور فعالتر در بازارهای اقتصادی کشور می باشد. از مهمترین مشکلات صنایع دستی استان ایلام برای حضور پررنگ در بازارهای اقتصادی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:فقدان سهم بازار مناسب برای عرضه و صادرات محصولات صنایعدستی ، واردات بیرویه صنایع دستی، فقدان حمایت مادی و معنوی از صنعتگران ، عدم هماهنگی در برنامههای مرتبط با صنایع دستی در استان و وجود واسطههای چند لایه در بازار صنایع دستی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.