مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع برپایه مشتری محوری


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع برپایه مشتری محوری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع برپایه مشتری محوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع برپایه مشتری محوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین چارچوبی جهت کانال های توزیع برپایه مشتری محوری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
بیش ازیک دهه ازگسترش بکارگیری اینترنت و فناوری اطلاعات به عنوان یک کانال توزیع میگذرد که علیرغم اهمیت آ« تاکنون پژوهشهای زیادی دراین حوزه صورت نگرفته است امروزه نه تنها فناوری اطلاعات به عنوان یک کانال توزیع درنظر گرفته میشود بلکه خود به عنوان یک صنعت با اهمیت نیاز به کانال توزیع مناسب دارد ازطرفی هدف هرشرکت تولیدی و خدماتی براوردن نیازهای شمتریانش است اگریک شرکت دربازارهای رقابتی نتواند نیازها و خواسهت های مشتریان خود را به خوبی براورده سازد مطمئنا ورشکست و نابود خواهد شد زیرا مشتریان ازوجود رقبای وی آگاه هستند و به سمت رقبای شرکت خواهند رفت شرکت هایی که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریان خودر ا به خوبی براورده سازند بهترین فرصت ها را برای رشد و موفقیت خود فراهم خواهند ساخت یکی ازراه های براورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان و ایجادرضایت درآنها بکارگیری امیخته بازاریابی مناسب محصول قیمت ارتقا و پیشبرد فروش وتوزیع می باشد این پژوهش درراستای انتخاب عمق کانال توزیع به بررسی بیشتری درادبیات نظری خواهد پرداخت براین اساس باتوجه به کمبود راهکارهای عملی جهت تدوین راهبردی بازاریابی ازجمله راهبرد توزیع به عنوان یکی ازچهارامیخته اصلی بازاریابی و فقدان مطالعات بازاریابی درصنعت فناوری اطلاعات ایران پژوهشی درمورد مدیریت بازاریابی انجام میشود این پژوهش ضمن اینکه درک بیشتری را درمورد انتخاب کانال توزیع فراهم خواهد اورد به دنبالتکمیل و ارایه یک چارچوب مفهومی برای تحلیل مباحث مربوط به انتخاب کانال توزیع است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.