مقاله رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی درمشتریان شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی درمشتریان شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی درمشتریان شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی درمشتریان شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی درمشتریان شرکت های تولید کننده محصولات لوازم خانگی :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
فرهنگ به عنوان یکی ازمحرک های مهم بازاریابی و تاثیر آن برروی عوامل فردی ازچالشهای اثرگذار برای برنامه ریزی بازاریابان درتصمیم گیری مدل رفتارمصرف کننده می باشد بنابراین جهت تشخیص رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی درمشتریان ۱۰ شرکت برتر تولید کننده لوازم خانگی تحقیق حاضر انجام گردید ابزار گرداوری اطلاعات شامل پرسشنامه دوبخشی با دومتغیر فرهنگ با ۲۸گویه و عوامل فردی با ۳۱گویه بعدازانجام روایی و پایایی ۹۸ درصد ۳۰۰ نفر ازمشتریان خرید لوازم خانگی به صورت تصادفی جهت پاسخگویی انتخاب و با بررسی امارتوصیفی و استنباطی و ازمون فرضیه ها معنی داربودن رابطه بین فرهنگ و عوامل فردی تایید شد تحقیق حاضر به عنوان یک تحقیق کاربردی به جهت میزان بالای سطح اشتغال و ارزآوری میتواند برای مدیران این صنعت راهنمای تصمیم گیری قراربگیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.