مقاله شبیه سازی پایا و غیر پایای جریان سیال در درفت تیوب توربین آبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیه سازی پایا و غیر پایای جریان سیال در درفت تیوب توربین آبی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیه سازی پایا و غیر پایای جریان سیال در درفت تیوب توربین آبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی پایا و غیر پایای جریان سیال در درفت تیوب توربین آبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیه سازی پایا و غیر پایای جریان سیال در درفت تیوب توربین آبی :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
جریان سیال در درفت تیوب یکی از پیچیده ترین جریانهای موجود در صنعت هیدرولیک است و عوامل بسیاری بر این جریان و تحلیل آن نقش دارند.جریان در مقطع ورودی درفت تیوب جریانی آشفته، همراه با چرخش زیاد ناشی از رانر توربین می باشد. با توجه به نوع هندسه ی درفت تیوب امکان بروز پدیده هایی نظیر جدایش جریان و کاویتاسیون وجود دارد. در این مقاله با استفاده از نرم افزار تجاری ۱۴۵FLUENT جریان در دو حالت پایا و غیر پایا توسط دو مدل توربولانس مختلف شبیه سازی شده است. نتایج حاصل نشان دهنده ی برتری مدل SST و نزدیکتر بودن شبیه سازی غیرپایا به فیزیک جریان نسبت به شبیه سازی پایا دارد. همچنین با محاسبه ی پارامترهای مهندسی تاثیر پایا و غیرپایا بودن جریان نیز بر روی راندمان بررسی شده است. هر چه مقادیر ضریب احیای فشار بیشتر باشند، راندمان نیز بیشتر خواهد بود که نتایج نشان دهنده ی بالاتر بودن راندمان در حالت پایا است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.