مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر جذب و جلب مشتری (پژوهش موردی: کارخانه سیمان ایلام)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر جذب و جلب مشتری (پژوهش موردی: کارخانه سیمان ایلام) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر جذب و جلب مشتری (پژوهش موردی: کارخانه سیمان ایلام)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر جذب و جلب مشتری (پژوهش موردی: کارخانه سیمان ایلام)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر جذب و جلب مشتری (پژوهش موردی: کارخانه سیمان ایلام) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این پژوهش به بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر جلب و جذب مشتری با استفاده از روش سروکوال می پردازد. جهت بررسی این امر پنج پرسشنامه تدوین گردید که با استفاده از روش های تدوین پرسشنامه، استاندارد سازی شده و روایی پرسشنامه ها مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و تایید شد؛ همچنین مقدار ضریب آلفای کرونباخ هر پنج پرسشنامه الاتر از ۰۹ بدست آمد که مبین پایایی بالای تمام پرسشنامه هاست. پس از جمع آوری اطلاعات از جامعه آماری پژوهش یعنی پرداخته شد و نتایج به SPSS مشتریان و کارکنان شرکت سیمان ایلام به آزمون فرضیه های پژوهش بوسیله ی نرم افزار دست آمده این پژوهش برای انتظارات و ادراکات مشتریان از خدمات ارائه شده توسط شرکت سیمان، اختلاف معناداری را بین این دو نشان می دهد که بر مبنای سروکوال شکاف وجود دارد و این بیان کننده ی ناکافی بودن کیفیت خدمات از دید مشتریان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.