مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm بااستفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها: مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm بااستفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها: مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm بااستفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها: مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm بااستفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها: مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری crm بااستفاده ازروش تحلیل پوششی داده ها: مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
امروزه تنها سازمانهایی درعرصه رقابت ازموقعیت مناسب برخوردارند که محور اصلی فعالیت های آنها تامین خواسته و ارضای نیازهای مشتریان با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت باشد به لحاظ تفاوت هایی که میان خدمات و کالاهای فیزیکی وجود دارد مشتریان تنها مرجع حائز صلاحیت جهت ممیزی کیفیت خدمات ارایه شده به شمارمیروند لذا حضور موفق و موثردربازاررقابتی همراه با استفاده بهینه وبهره برداری مناسب ازتمامی امکانات و صنایع جدید برای تولید و ارایه خدمات مطلوب وباکیفیت متناسب با انتظارات مشتری ضرورتی اجتناب ناپذیر است این تحقیق بطور ویژه به بررسی ارتباط با مشتری دربانکها می پردازد و تاثیر کیفیت خدمات بررضایت مشتریان و افزایش وفاداری آ«ها را با روش تحلیل پوششی داده ها شناسایی میکند تحقیق حاضر ازنوع توصیفی پیمایشی می باشد و جامعه اماری آن مشتریان بانکهای سپه می باشد جمع اوری داده ها ازطریق پرسشنامه می باشد که در۷بانک و درهربانک ۳۰پرسشنامه توزیع شدها ست ورودی مدل کیفیت خدمات و خروجیهای آن وفاداری و رضایت مشتریان می باشد نتایج حاصل نشان دهنده آن است که تنها یک بانک نمره کارایی یک را به خود اختصاص داده است و سایربانکها درارایه خدمات دارای شکاف می باشند و کارای صددرصد نیستند و این خود نشان دهنده عدم توجه بانکهای دولتی به مشتریان خود م یباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.