مقاله بررسی را بطه مدیریت کیفیت فراگیر بر توا نمند سازی و رضایت شغلی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی را بطه مدیریت کیفیت فراگیر بر توا نمند سازی و رضایت شغلی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی را بطه مدیریت کیفیت فراگیر بر توا نمند سازی و رضایت شغلی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی را بطه مدیریت کیفیت فراگیر بر توا نمند سازی و رضایت شغلی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی را بطه مدیریت کیفیت فراگیر بر توا نمند سازی و رضایت شغلی کارکنان آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
تحقیق حاضربا هدف بررسی مدیریت کیفیت فراگیر با توانمندسازی و رضایت شغلی کارکنان و مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو شهر شیراز انجام گرفته .جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارکنان اداری آموزشی ناحیه دو شهر شیراز در سال تحصیلی ۱۳۸۹ می باشد که تعداد آن بالغ بر ۱۰۰ (۴۷ مرد و ۴۲ زن)می باشد. که کل جامعه آماری انتخاب و پرسشنامه مدیریت کیفیت فراگیر، توانمندسازی و رضایت شغلی در اختیار آن ها که تعدادشان ۱۰۰ نفر بود قرار گرفت و پس از توزیع پرسشنامه ها، کلیه پرشسنامه ها تکمیل و جمع آوری گردید. داده ها به کمک ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون به روش چندگانه تحلیل شدند. یافته ها نشان داد که بین مدیریت کیفیت و توانمد ساز ی همبستگی معناداری در سطح ۰/۰۰۱ وجود دارد و همچنین بین مدیریت کیفیت و رضایت شغلی همبستگی معنا داری در سطح ۰/۰۰۴ وجود دارد. همچنین نتایج حاصل ضریب همبستگی نشان داد که تعهد، آموزش و مشارکت که از ابعاد مدیریت کیفیت می باشند با خودکارآمدی، تصمیم گیری، خودمختاری و رشد حرفه ای همبستگی معناداری به تر تیب در سطح ۰/۲۸ و ۰/۳۰ و ۰/۳۰ وجود دارد ولی با تاثیرگذاری و پایگاه همبستگی معناداری ندارد. مشتری مداری با هیچ کدام از ابعاد توانمندسازی رابطه معناداری ندارد. مشارکت با خودکارامدی، تصمیم گیری و رشدحرفه ا ی همبستگی معناداری دارد و ارزشیابی به جز پایگاه با هیچ کدام از ابعاد توانمندسازی رابطه معناداری ندارد. همچنین از بین ابعاد مدیریت کیفیت فقط دو بعد تعهد و مشتری مداری با ابعاد رضایت شغلی ( درونی و بیرونی) همبستگی معناداری دارد. نتایج حاص ل رگرسیو ن چندگان ه ب ه روش همزما ن نشان داد ک ه مدیری ت کیفی ت جامع م ی تواند توانمندسازی و رضایت شغلی را به خوبی پیش بینی کند . همچنین جهت بررسی برازندگی مدل از شاخصهای برازندگی CFI ، NFI ، GFI ، RMR استفاده شد که نتایج نشان داد مدل از برازندگی مطلوبی بر خوردار است.نتایج بدست آمده چنین نشان می دهد که بین مدیریت کیفیت فراگیر، توانمندسازی و رضایت شغلی رابطه معناداری وجود دارد و همچنین بین ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و ابعاد توانمندسازی رابطه معناداری وجود دارد و مدیریت کیفیت جامع می تواند توانمندسازی و رضایت شغلی را به خوبی پیش بینی کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.