مقاله بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بخش بندی بازار با مدل جدید RFMP و اولویت بندی بخش ها با روش AHP :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
بخش بندی بازار فرایندی است که اگر به صورت صحیح انجام شود، منجر به جذب مشتریان، بیشینهسازی استفاده از منابع و ایجاد مزیت رقابتی میشود . عدم تعیین سیاستهای مناسب رفتاری با مشتریان بازار مصرف یکی از مشکلات عمده اکثر شرکتها از جمله شرکت مورد بررسیدر این مقاله بوده است. هدف از این تحقیق رفع این مشکل از طریق طراحی رویکردی برای بخشبندی بازار و اولویتبندی بخشها است. در اینمقاله، پس از تعیین مقادیر شاخص های مدل RFMP ، با توجه به تعداد خوشه بهینه که بر اساس شاخص وارد تعیین شد به خوشه بندی با الگوریتم سلسله مراتبی و k-means پرداخته شد و بر اساس معیار سنجش کیفیت، الگوریتم سلسله مراتبی به عنوان روش برتر انتخاب شد. سپس به وزن دهی شاخص های مدل با روش تحلیل سلسله مراتبی فازی با استفاده از نرم افزار اکسپرت چویس و اکسل پرداخته شد و با روش AHP بخش ها اولویت بندی شدند. همچنین با کمک هرم ارزش دوره عمر مشتری، بخش ها تحلیل، و مشتریان کلیدی و با ارزش شرکت مشخص شدند.در نهایت نیز پیشنهادهایی برای تعیین سیاست های بازاریابی مناسب با هر بخش ارائه شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.