مقاله بررسی رابطه بین اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید مصرف کننده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید مصرف کننده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید مصرف کننده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید مصرف کننده :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این تحقیق به بررسی تاثیر اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید مصرف کننده پرداخته است.روش این پژوهش از نطر هدف،کاربردی و لحاط نحوه ی گردآوری داده ها توصیفی-پیمایی است.جامعه آماری پژوهش شامل کلیه ی افراد بالای ۱۸ سال دارای گوشی تلفن همراه ساکن در شهرستان مرند به تعداد ۲۱۵۲۲۹ است که از این بین نمونه ای مشتمل بر ۲۱۶ نفر و به روش تصادفی ساده انتخاب گردید.برای جمع آوری داده های پژوهش ،از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است.ابزار جمع اوری اطلاعات پژوهشی،پرسشنامه است.برای ببررسی روایی پرسشنامه،از نطرات چند تن از صاحب نطران و کارشناسان ذیربط استفاده شد و روایی پرسشنامه به صورت محتوایی مورد تایید قرار گرفت.جهت بررسی پایایی آن نیز آلفای کرونباخ در مرحلهی پیش آزمون(تعداد ۳۰ پرسشنامه)و آزمون نهایی به دست آمد و پایایی پرسشنامه نیز مورد تاییید قرار گرفت.جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون تحلیل رگرسیون استفاده شد.نتایج تحقیق بیانگر وجود تاثیر مثبت اعتبار برند و پرستیژ برند بر قصد خرید بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.