مقاله شناسایی عوامل موثردررضایتمندی بیمه گذاران با روش QFD-ANP درمحیط فازی مطالعه موردی شرکت بیمه سامان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثردررضایتمندی بیمه گذاران با روش QFD-ANP درمحیط فازی مطالعه موردی شرکت بیمه سامان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثردررضایتمندی بیمه گذاران با روش QFD-ANP درمحیط فازی مطالعه موردی شرکت بیمه سامان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثردررضایتمندی بیمه گذاران با روش QFD-ANP درمحیط فازی مطالعه موردی شرکت بیمه سامان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثردررضایتمندی بیمه گذاران با روش QFD-ANP درمحیط فازی مطالعه موردی شرکت بیمه سامان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
امروزه بیمه یکی ازارکان مهم حیات اقتصادی و اجتناب ناپذیر درگردش اقتصادی تلقی میگردد صنعت بیمه درایران به رغم اینکه بیش از۷دهه تلاش برای توسعه آن صورت گرفته استهنوز جایگاه مناسبی ندارد دراین تحقیق برریس درمورد نیازهای بیمه گذاران بیمه انجام شده و دراخربه الویت بندی این نیازها می پردازد ولی چون نیازمندی های مشتریان غالبا مبهم و گاهی اوقات نیز با هم درتضادهستند صدای مشتری اغلب گم میشود و محصول یا خدمت ارایه شده نیز بطور کامل نیازهای مشتریان را براورده نیم سازد تکنیک QFD یک فرایند سیستماتیک و نظام مند برای درک و شناخت این نیازها است که دراین تحقیق ازآن استفاده شده است دراخر با شناسایی این نیازها و تبدیل آنها به زبان ریاضی و با روش ANP اقدام به اولویت بندی آنها می کنیم دراین تحقیق برای غلبه برضعف قضاوت های کلامی داده های جمع اوری شده ازطیف های فازی استفاده میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.