مقاله مدل مکانیابی هاب در حمل ونقل هوایی با درنظرگرفتن شبکه های صف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل مکانیابی هاب در حمل ونقل هوایی با درنظرگرفتن شبکه های صف دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل مکانیابی هاب در حمل ونقل هوایی با درنظرگرفتن شبکه های صف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل مکانیابی هاب در حمل ونقل هوایی با درنظرگرفتن شبکه های صف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل مکانیابی هاب در حمل ونقل هوایی با درنظرگرفتن شبکه های صف :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
مسئله مکانیابی هاب جزء مسائل طراحی شبکه میباشد. این مسئله زمانی مطرح می شود که نیاز است مقداری جریان بین نقاط مبدأ و مقصدمنتقل شود، اما برقراری ارتباط مستقیم میان همه نقاط ناممکن و یا بسیار پرهزینه است. در مسئله مکانیابی هاب، علاوه بر تعیین مکان هابها، نقاطمبدأ و مقصد به هابها تخصیص داده می شوند. در این پژوهش یک شبکه هاب و کمان برای حملونقل هوایی طراحی میشود که در آن، مجموع زمان-های سفر و زمانهای انتظار در هابها به طور همزمان درنظر گرفته میشود. جهت محاسبه زمان انتظار در هابها، هر هاب به صورت یک شبکه باز جکسون متشکل از چهار جزءسیستم صفM/M/cشامل؛ باندهای فرود، محل های تخلیه، مح لهای بارگیری و باندهای پرواز درنظر گرفته شده و جریانهای گذرنده از هر هاب، به جریانهای ورودی و جریانهای خروجی از آن تفکیک شده است. مقدار بهینه نرخ ورود به هر هاب و به دنبال آنمتوسط زمان انتظار در هر هاب، همزمان با مکان یابی هابها و تخصیص نقاط غیر هاب صورت میگیرد. مدل پیشنهادی یک مدل برنامه ریزی غی رخطی عدد صحیح بوده که به دلیل پیچیدگی مدل و زمانبر بودن حل دقیق آن از رو شهای فرا ابتکاری شامل الگوریتم ژنتیک و الگوریتم بهینهسازی تجمع ذرات برای حل آن استفاده شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.