مقاله طراحی و ساخت یک سیستم مکاترونیکی جهت کنترل بهینه سازی ورود هوا به داخل موتور خودرو


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و ساخت یک سیستم مکاترونیکی جهت کنترل بهینه سازی ورود هوا به داخل موتور خودرو دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و ساخت یک سیستم مکاترونیکی جهت کنترل بهینه سازی ورود هوا به داخل موتور خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و ساخت یک سیستم مکاترونیکی جهت کنترل بهینه سازی ورود هوا به داخل موتور خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و ساخت یک سیستم مکاترونیکی جهت کنترل بهینه سازی ورود هوا به داخل موتور خودرو :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
امروزه مساله اصلی در طراحی خودروها که مورد توجه کارشناسان خودروسازی است(علاوه طراحی ظاهری زیبا)، ساخت و طراحی موتور هایبهینه و یا افزودن وسایلی که باعث افزایش توان و راندمان در خودروها شود. در این پژوهش سعی بر این است تا با طراحی و ساخت سیستممکاترونیکی بهینه سازی ورود هوا به داخل موتور خودرو و نصب بر روی خودروهای ساخت داخل بررسی کنیم که نصب این سیستم چه تأثیراتیبر قدرت، شتاب و آلودگی این خودروها می گذارد. این سیستم تشکیل شده از یک دمنده هوا با دور بالا که در قسمت ورودی هوا به داخل موتورتعبیه شده و یک دستگاه کنترل سرعت که به وسیله یک سنسور مقادیر ورودی را گرفته و به صورت خروجی روی سرعت چرخش دمنده تأثیرمی گذارد و باعث تغییر اندازه سرعت دمنده می گردد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که به کارگیری این سیستم می تواند در مصرف سوخت وحرکت، افزایش توان خودرو در هنگام رفتن از سربالایی ها، افزایش شتاب خودرو (مخصوصاً خودروهای با دریچه گاز برقی) در افزایش سرعتلحظه ای تأثیرگذار باشد.در کل باعث افزایش توان موتوری تا حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.