مقاله کنترل زمان بندی احتراق گاز طبیعی در موتور تراکمی همگن با افزودن گاز سنتزی توسط یک مدل سینتیک شیمیایی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل زمان بندی احتراق گاز طبیعی در موتور تراکمی همگن با افزودن گاز سنتزی توسط یک مدل سینتیک شیمیایی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل زمان بندی احتراق گاز طبیعی در موتور تراکمی همگن با افزودن گاز سنتزی توسط یک مدل سینتیک شیمیایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل زمان بندی احتراق گاز طبیعی در موتور تراکمی همگن با افزودن گاز سنتزی توسط یک مدل سینتیک شیمیایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل زمان بندی احتراق گاز طبیعی در موتور تراکمی همگن با افزودن گاز سنتزی توسط یک مدل سینتیک شیمیایی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
موتورهای اشتعالی تراکمی همگن به علت قابلیت بازدهی حرارتی بالا، کاهش شدید آلاینده هایی نظیر اکسیدهای نیتروژن (NOx) و کاهش مصرف سوخت در سا لهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. بزرگ ترین معضل این موتورها، کنترل احتراق م یباشد که در محدوده عملکردی باریکی میان ضربه و بد سوزی اتفاق می افتد. گاز طبیعی از سوخت های پرکاربرد در موتورهای احتراق داخلی است. استفاده از گاز طبیعی در موتورهای تراکمی همگن، به علت تمایل پایین آن به خود اشتعالی، دشوار است و در نتیجه در بررسی کنترل احتراق می بایست از روش هایی نظیر افزودن گاز سنتزیاستفاده کرد. در این مقاله مدل صفر بعدی تک ناحیه ای که به طور مستقل به منظور کنترل پیش بینی زما نبندی احتراق و اثر اضافه کردن گاز سنتزی (RG) که دارای ترکیب متغیری از کربن مونوکسید و هیدروژن می باشد، به عنوان عامل کنترل کننده احتراق استفاده می گردد. برای صحت سنجی از نتایج تجربی حاصل از موتور تک سیلندر CFR استفاده شده است. نتایج حاکی از آن است که افزودن گاز سنتزی (RG) و در کنار آن تغییر درصد هیدروژن در ترکیب گاز سنتزی (RG)، با تغییر خواص ترمودینامیکی و خواص شیمیایی احتراق، باعث تغییر زمان شروع احتراقمی گردد و می تواند روش مناسبی برای کنترل احتراق در موتور HCCI به دست آورد که موجب گسترده شدن محدوده کاری موتور، افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت خصوصاً در نسبت های هم ارزی و دمای ورودی پایین تر، می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.